Google Sonuçlarıyla Tehdit Şikayet ve Şantaj

Google sonuçlarında sizin veya firmanız hakkında çıkan karalama kampanyaları şikayet ve yanıltıcı haberlerle mücadele edelim.  Mümkün olanları sildirip, sildiremediklerimizin üstlerine sonuçlar çıkartarak arka planlara atalım. Restoran için kötü yorum yüzlerce kişiyi yanıltabiliyor veya cerrah hakkında asılsız bir web günce (blog) ayda onlarca ameliyat kaybetmesine neden olabiliyor. Google yorum sildirme için iyi bir bilişim avukatı ile çalışmanız işinize yaracaktır.
Sosyal medya gücünü arttırdıkça bu gücü kötü yönde kullanmak isteyenlerinde olması gayet normal. Yasal düzenlemeler bu konuda biraz geriden takip ediyor. Güzel bir restoran da kötü bir yorum yüzlerce kişiye ulaşıyor ve işletmecilerin canlarını da sıkabiliyor.  Sadece dikkat çekmek veya o günün sinirini çıkartmak için yapılan yorumlarda olabiliyor.  Bundan daha ileriye gidenlerde…  Yemek tatlı vs.. hoşuma gitmedi ücret ödemeyeceğim Twitter’da  beni binler takip ediyor  bir yorum yaparım müşteri kaybedersiniz gibi tehditler savuran müşteriler bazen istediklerini alıyor almadıkları zamanda kara propaganda yapabiliyorlar.

Herhangi bir anlaşmazlık sonucu sosyal medya ve şikayet siteleri de para sızdırma ve şantaj yöntemi olarak kullanılabiliyor. İyi kazandığı bilinen ünlü bir doktor veya iş adamı benzer bir komplonun kurbanı olabiliyorlar. İnternet güvenliği ve hukukunun daha yeni oturması da bu gibi suiistimallere zemin hazırlayabiliyor.  İnsanın kendi veya firmasının ismini Google’da aradığında karalama kampanyaları ile karşılaşması gerçekten çok sinir bozucu olabiliyor

Karalama kampanyalarına karşı yapılacak mücadele ilk olarak siteler ile iletişime geçip kaldırılmalarını rica etmek. Birçok site hukuki bir belge olmadan bu isteğinizi geriye çevirecektir.  Hukuk mücadelesini bir taraftan devam ettirmekte fayda olacaktır. Bir diğer yöntem ise karalama kampanyasına karşı kendi seo destekli sosyal medya tanıtım atağınızı başlatmanızdır. Ziyaretçilerin kötü haberleri sevdiklerini biliyoruz, bu çeşit seo sosyal medya çalışmalardan kısa vadede yüksek verim beklememek gerekiyor. Başarı şansı iki tarafın da bilgi ve deneyimleri ile orantılı olarak değişiyor.

WhatsApp chat

Whatsapp ile Yazın